office@dgh.ro
Etaj 10, Sector 4, Bucuresti, 040035
Politica privind prelucrarea datelor cu caracter personal.
Operatorul datelor cu caracter personal este DGH Log & Sped SRL (adresa: Bucuresti, Splaiul Unirii nr. 16, et.10, cam.1, sector 4, inregistrata la registrul comertului din Bucuresti sub nr. J40/8804/2010, C.U.I. 27392364, reprezentata legal prin Ghita Dragos Tiberiu, in calitate de Director General (denumita in cele ce urmeaza ”DGH” sau ”Societatea”).
Va informam ca Societatea are un responsabil cu protectia datelor cu caracter personal, avand urmatoarele date de contact:
Nume/prenume: Dan Paulopol-Necula
Tel.: 0720 722 582
E-mail: dpo@dgh.ro
1. Intelesul unor termeni
Pentru a va asigura o mai buna intelegere a informatiilor cuprinse in acest document, am inclus mai jos o detaliere a notiunilor principale folosite in cuprinsul acestuia.
Aceste definitii sunt preluate din Regulamentului UE nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul GDPR), in vigoare de la data de 25.05.2018. In plus, am adaugat cateva note explicative pentru a usura ințelegerea.
Nota 1: pentru exemplificare mentionam ca sunt, intre altele, date cu caracter personal: adresa de e-mail, numarul de telefon, ID-ul calculatorului, data de nastere, adresa, numarul unic de identificare etc.
Nota 2: numarul unic de identificare poate consta din: codul numeric personal (CNP), seria şi numarul actului de identitate, numarul pasaportului, al permisului de conducere, numarul de asigurare sociala de sanatate, dupa caz.
Notă: pentru exemplificare mentionam ca simpla pastrare a unor date (chiar si neutilizate) sau simpla consultare a datelor cu caracter personal, poate intra in notiunea de prelucrare.
2. Care sunt tipurile de date cu caracter personal pe care Societatea le prelucreaza in legatura cu dumneavoastra?
Dumneavoastra ne furnizati in mod direct datele cu caracter personal. Cu titlul de exemplu, primim informații de la dvs. astfel:
Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, incluse de Regulamentul general privind protectia datelor in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor.
Putem, de asemenea, sa colectam si sa prelucram ulterior anumite informatii cu privire la comportamentul dvs in timpul vizitarii site-ului nostru web, pentru a va personaliza experienta online si a va pune la dispozitie oferte adaptate profilului dvs. Pe site-ul nostru web putem stoca si colecta informatii in cookie-uri si tehnologii similare, conform Politicii de cookie-uri.
2. Care sunt scopurile si temeiurile prelucrarii?
Vom utiliza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
Prelucrarea datelor dvs. este in cele mai multe cazuri necesara pentru incheierea si executarea unui contract intre DGH si dvs. De asemenea, anumite prelucrari subsumate acestor scopuri sunt impuse de legislatia aplicabila, inclusiv legislatia fiscala si contabila.
Ne dorim sa va oferim servicii de cea mai buna calitate. Pentru aceasta, putem colecta si utiliza anumite informatii in legatura cu comportamentul dvs. de beneficiar, va putem invita sa completați chestionare de satisfactie subsecvent efectuarii unui serviciu de transport sau putem desfasura, direct sau cu ajutorul unor parteneri, studii si cercetari de piata.
Ne intemeiem aceste activitati pe interesul nostru legitim de a desfasura activitati comerciale, avand intotdeauna grija ca drepturile si libertatile dvs. fundamentale sa nu fie afectate.
Ne dorim să fiti in permanenta informati cu privire la cele mai bune oferte pentru serviciile care va intereseaza. Astfel, va putem trimite diverse mesaje (cum ar fi: e-mail/SMS) continand informatii cu privire la serviciile noastre, oferte sau promotii, precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.
Ne asiguram intotdeauna ca aceste prelucrari se efectueaza cu respectarea drepturilor si libertatilor dvs. si ca deciziile luate in baza acestora nu au efecte legale asupra dvs. si nu va afecteaza similar intr-o masura semnificativa.
Ca si regula, ne intemeiem comunicarile de marketing pe consimtamantul dvs. prealabil. Va puteti razgandi si retrage consimtamantul in orice moment, prin:
In plus fata de cele de mai sus, va putem trimite comunicari de marketing utilizand adresa de mail, daca dvs. nu va opuneti primirii acestor comunicari. Daca v-ati razgandit si nu mai doriti sa primiti mesaje de la noi, ne puteți solicita oricând, prin mijloacele descrise mai sus, sa oprim prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal in scop de marketing, urmand sa dam curs cererii dvs.
Avem dreptul de a proteja interesele si activitatea comerciala și putem prelucra anumite date in acest scop. Cu titlu de exemplu, mentionam:
Temeiul general al acestor prelucrari este interesul nostru legitim de a ne desfasura activitatea comerciala in cele mai bune conditii si de a ne proteja interesele comerciale, asigurandu-ne ca toate masurile pe care le luam garanteaza un echilibru intre interesele noastre si drepturile si libertatile dvs. fundamentale.
De asemenea, in anumite cazuri ne intemeiem prelucrarea pe dispozitii legale cum ar fi: obligatia de a asigura paza bunurilor si valorilor prevazuta de legislatia aplicabila in aceasta materie.
3. Ce trebuie sa retineti cu privire la datele prelucrate pe baza de consimtamant?
In general datele dumneavoastra nu sunt prelucrate pe baza de consimtamant, ci in baza altor temeiuri descrise mai sus.
In cazurile limitate in care prelucrarea datelor se face pe baza consimtamantului dumneavoastra, va informam ca:
4. Cat timp pastram datele dvs. cu caracter personal?
Ca regula generala, vom stoca datele dvs. cu caracter personal pe durata de valabilitate a contractului plus inca o perioada necesara apararii drepturilor noastre in instanta. Daca prelucrarea se intemeiaza pe consimtamant, putem pastra datele pana la retragerea acestuia. Puteti sa ne solicitati oricand stergerea anumitor informatii si vom da curs acestor solicitari, sub rezerva pastrarii anumitor informații inclusiv ulterior incetarii contractului, in situatiile in care legislatia aplicabila sau interesele noastre legitime o impun.
5. Actualizarea datelor
Ne dorim sa prelucram date personale care sunt corecte, complete si actualizate. De aceea, in masura in care datele cu caracter personal se modifica sau daca observati erori in legatura cu aceste date, va rugam sa ne anuntati cat de repede pentru a putea actualiza datele respective.
6. Cui transmitem datele cu caracter personal?
Datele cu caracter personal mentionate in prezenta Politica pot fi furnizate unor entitati afiliate, partenere, unor colaboratori ai Societatii sau unor alte entitati juridice independente, cum ar fi catre:
Vom incheia cu fiecare din acestia clauze contractuale impuse de lege care vor avea drept scop asigurarea protectiei datelor dumneavoastra personale, inclusiv in ceea ce priveste securitatea si confidentialitatea datelor.
7. Nu transferam date in afara Uniunii Europene
La data prezentei Politici, Societatea noastra nu transfera si nu intentioneaza sa transfere datele dumneavoastra cu caracter personal catre entitati sau persoane din afara Uniunii Europene sau organizatii internationale.
Furnizorii, partenerii, colaboratorii mentionati in secțiunea de mai sus catre care transmitem datele personale sunt persoane/ entitati romane, dar si straine. Nu putem exclude insa ca acestia sa transmita datele dumneavoastra in alte state, care pot fi membre sau non membre ale Uniunii Europene (de exemplu daca au serverele localizate in Statele Unite). In clauzele contractuale pe care le vom incheia cu acestia, vom avea in vedere ca aceste entitati/ persoane sa isi asume existenta unor masuri de securitate si a unor garantii adecvate menite a asigura confidentialitatea si protectia corespunzatoare a datelor dumneavoastra cu caracter personal.
In cazul in care Societatea va efectua transferul datelor cu caracter personal catre entitati / persoane din afara Uniunii Europene, ne vom asigura ca sunt puse in practica masuri adecvate de protectie a datelor cu caracter personal sau va vom solicita consimtamantul pentru efectuarea unor asemenea transferuri, cu informarea dumneavoastra prealabila asupra riscurilor potentiale aferente. In situatii exceptionale in care va fi necesar sa transferam date in afara Uniunii Europene, iar conditiile sus mentionate nu sunt indeplinite ne vom asigura ca transferul se va realiza exclusiv in cazurile in care legea permite derogari exprese (ex. art. 49 din Regulamentul GDPR).
8. Cum protejam securitatea datelor dvs. cu caracter personal?
Societatea se angajeaza sa asigure securitatea datelor cu caracter personal prin implementarea unor masuri tehnice si organizatorice adecvate, conform standardelor industriei.
Datorita modului prin care unele date cu caracter personal sunt transmise pe cale electronica, poate exista riscul de interceptare, pierdere, copiere a informatiilor de catre persoane neautorizate, prin folosirea de aparatura sau software de interceptare. La sesizarea utilizatorilor, Societatea va lua toate masurile si va pune la dispoziție toate fisierele necesare organelor competente abilitate sa rezolve acest tip de infractiune. Nu putem fi responsabili pentru astfel de vulnerabilitați ale unor sisteme care nu sunt sub controlul nostru.
Societatea nu poate fi făcuta responsabila pentru erorile survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.
Orice accesare a bazei de date cu informatii personale a utilizatorilor DGH.RO, inclusiv orice incercare de acces neautorizat, va fi inregistrata intr-un fisier de acces. Fisierele de acces vor face posibila identificarea de cstre DGH.RO a persoanelor care au accesat date cu caracter personal fără un motiv legitim, in vederea sesizarii organelor competente. Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul DGH.RO, va fi considerata o tentativa de fraudare a site-ului si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care au initiat aceasta actiune.
9. Care sunt drepturile dumneavoastra in legatura cu prelucrarea datelor cu caracter personal?
Aveti urmatoarele drepturi principale cu privire la datele dumneavoastra personale, drepturi ce pot fi exercitate, in conditiile stabilite de lege:
Pentru a exercita unul sau mai multe dintre aceste drepturi sau pentru a adresa orice intrebare sau nelamurire cu privire la oricare dintre aceste drepturi, va rugam sa ne contactati, folosind urmatoarele date de contact:
Informare si declaratie de acceptare a operatiunilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal in procesul de recrutare in cadrul companiei DGH Log&Sped
Societatea DGH LOG & SPED S.R.L. (”Societatea”), cu sediul in mun. Bucureşti, Sectorul 4, Spl. Unirii, Nr. 16, camera 1, etaj 10, avand CUI RO27392364, inregistrată la ORC sub nr. J40/8804/2010, reprezentata legal prin Director General Dragos Ghita, va informeaza următoarele:
Noi colectam si procesam mai multe categorii de date personale de la candidaţii nostri (in continuare „dumneavoastra”) ceea ce, in conformitate cu legislatia Uniunii Europene si legislatia nationala in domeniul protectiei datelor, ne califica drept operator al acestor date cu caracter personal.
Datele cu caracter personal inseamnă orice informatii care va identifica in mod direct sau indirect ca individ „Direct“ inseamna, de exemplu, numele si adresa dumneavoastra; „Indirect“ inseamna ca acestea sunt combinate cu alte informatii.
Societatea colecteaza si utilizeaza oricare dintre urmatoarele date despre dumneavoastra, iar in cadrul documentului de fata ne vom referi la acestea drept „date personale“:
Utilizam datele de mai sus in interesul nostru legitim de a evalua potrivirea candidatului, precum si confirmarea informatiilor din CV-uri, biografii si scrisori de intentie, precum si pentru obtinerea unor scrisori de recomandare si pentru realizarea unor verificari privind performantele anterioare. Avem de asemenea un interes in asigurarea onoarei si bunei reputatii a viitorilor angajati ai clientilor nostri, prin urmare consideram important sa verificam imaginea pe care o are un candidat in presa si in retelele de socializare, care este tonul si directia postarilor publice pe retelele de socializare (de exemplu, nu toleram discursurile de incitare la ura, discriminarea si rasismul), precum si daca respectivul candidat este implicat in vreun litigiu care poate afecta reputatia Societatii, dacă respectivul candidat este implicat in vreo afacere concurentă, etc. De asemenea, putem gasi fara intentie informatii privitoare la condamnari penale in cazul in care aceste informatii sunt publice (cum sunt cele listate pe portalul instantelor de judecata).
Vom folosi Datele dvs. Personale:
Precizam faptul ca prelucrarea se va face doar in masura in care aceasta va fi necesara in vederea indeplinirii scopului prelucrarii.
Scopurile prelucrarii datelor:
Temeiul legal al prelucrarii il reprezinta efectuarea demersurilor necesare in vederea incheierii contractului individual de munca in concordanta cu legislatia specifica in vigoare;
Durata prelucrarii datelor: Stocam datele cu caracter personal doar pe perioada necesara indeplinirii scopurilor, dar nu mai mult de 2 ani de la incetarea contractului sau ultima interactiune cu noi.
In situatia in care nu te angajam, pastram datele tale pe o durata de cel mult 2 ani in scopul realizarii comunicarii cu dvs. pe parcursul unui eventual nou proces de recrutare, dupa care acestea vor fi sterse/distruse sau transformate in date anonime pentru a fi utilizate in scopuri de cercetare stiintifica, istorică sau statistica.
In anumite situațti expres reglementate, stocam datele pe perioada care ne este impusa de lege, ca de exemplu pastrarea statelor de plata pe o durata de 50 de ani sau pastrarea contractelor de munca pe o durata de 75 de ani.
Drepturile dumneavoastra:
Drepturile enumerate mai sus nu sunt absolute. Exista exceptii, de aceea fiecare cerere primite va fi analizata astfel incat sa decidem daca este intemeiata sau nu. In masura in care cererea este intemeiata, va vom facilita exercitarea drepturilor.
Daca cererea este neintemeiata, o vom respinge, insa va vom informa asupra motivelor refuzului si asupra drepturilor de a depune o plangere la Autoritatea Nationala pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal www.dataprotection.ro.
Pentru a va exercita drepturile legale, va rugam sa ne contactati in scris, de exemplu: prin email sau scrisoare. De asemenea, puteti apela direct la responsabilul nostru cu protectia datelor pe adresa de e-mail: dpo@dgh.ro, respectiv la adresa: Splaiul Unirii nr. 16, Muntenia Business Center, Etaj 4, Sector 4, Bucuresti.
Va informam ca, in lipsa consimtamantului Dvs., procesul de recrutare nu mai poate continua, cu consecinta imposibilitătii noastre de a va oferi posibilitatea de a fi angajat pe vreunul dintre posturile vacante din cadrul Societatii.
Avem convingerea ca nu veti exercita aceste drepturi in mod nerezonabil, excesiv sau altfel abuziv.
In cazul in care nu sunteti multumit de modul in care am solutionat sau am raspuns la o cerere sau o plangere a dumneavoastra sau considerati ca prelucrarea este facuta cu incalcarea legislatiei aplicabile, puteti formula o plangere la autoritatea de supraveghere a datelor din Romania: Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (ANSPDCP).
La data prezentei, ANSPDCP are următoarele date de contact:
Sediul: Bd. Gheorghe Magheru nr. 28-30, București, Sector 1, cod poștal 010336, România
E-mail: anspdcp@dataprotection.ro
Fax: +40.318.059.602
Website: www.dataprotection.ro